بهترین و زیباترین کدهای جاوا اسکریپت به همراه آزمایش آن کد خوش امد گویی - نوابغ جهانی و پنهان از دید مردم



سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 خوش امد گویی
سلام .سلامی به وسعت قلب کوچکتان.خوش امد گویی بنده رو پذیرا باشید.من در این جا و در این وبلاگ قصد دارم که از اعماق دل خیلی ها و مخصوصا خودم حرف بزنم .حالا اون چیه .با من باشید تا بهتون بگم: چرا نوابغ جهان گاهی حتی در بعضی مواقع و بعضی جاها از تعداد انگشتان هم تجاوز نمیکند؟چرا مگر انکه نابغه هست با مردم عادی تفاوت وجود دارد ؟چرا نوابغ غالبا با ایمان هستند؟چرا نابغه ای ندیدیم که تنبل باشد؟مگر میشود همه نابغه باشند؟من که میگم شانس در خونشون رو میزنه....!نه بابا من میگم خونوادشون حمایتشون میکنه ...زکی من اصلا تا حالا نابغه ندیدم همش فیلمه هر کس یه قدرتی پیدا میکنه فرتی با دو کلاس سوات خودشو نابغه میدونه.......من که یه دانشجو هستم میگم منم یه نابغه ام ...بیشین مینیم بابا حال نداریم تو هنوز نمیتونی تشخیص بدی که نابغه رو با کدوم (غ ق)مینویسن حالا دور برداشتی ....صبر کنین مگه من مردم که همه نابغه نابغه راه انداختین اینجا تا من اینجام کسی نمیتونه حتی ن نابغه رو به زبون بیاره اخه من تو المپیاد ریاضی جهان چند بار شرکت کردم حتی مقام هم اوردم ..پس من نابغه هستم ...وخیلی چراها و جمله های دیگه .
من قصدم از این نوشته ها این بود که مقدمه ای برای وبلاگم داشته باشم و به شما بگم نابغه کیه راستی دوست من ..بله .شما که دارین این موضوع رو میخونین نظر شما چیه ؟ حتما برام قید کنید


(هم اکنون نیاز مند یاری سبزتان هستیم.... سازمان مبارزه با کمبود نابغه.......)نظر که یادتون نمیره عزیزان.ممنونم.
| نوشته شده توسط afshin ebnali در چهارشنبه 86/6/28 و ساعت 10:56 عصر | نظرات دیگران()

 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
محشر عالیه ببینید و بخوانید و پولدار شوید
شما براحتی میلیونر میشوید
تشکر
salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
خوش امد گویی
 
بالا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن